Strefa biura

Wirtualny adres

Wirtualne biuro Warszawa

Wirtualny adres - co oferujemy?

które będą wspierać Twoją firmę w fazie początkowej, jak i w dalszym rozwoju.

Nasze wirtualne biuro oferuje udostępnienie adresu korespondencyjnego lub/i służącego do celów rejestracji spółki. To bardzo wygodne rozwiązanie, zwłaszcza dla przedsiębiorcy, który poszukuje miejsca dla prowadzenia swojej działalności, a nie chce rejestrować jej np. w miejscu zamieszkania.

To zarazem świetny sposób na podniesienie atrakcyjności firmy. Prestiżowy adres, powiązany z obsługą administracyjną i recepcją oraz salami konferencyjnymi i biurami w Warszawie z pewnością przyciągnie wielu zainteresowanych współpracą kontrahentów, który zwiększy wiarygodność firmy.

Wirtualny Adres w Warszawie 

Szukasz innowacyjnego rozwiązania dla swojej działalności gospodarczej, które nie wymaga fizycznego biura? Nasza usługa Wirtualnego Adresu oferuje Ci profesjonalną opiekę, która doskonale sprawdzi się jako miejsce rejestracji Twojej spółki.

 Korzyści z naszego Wirtualnego Adresu:

  • Profesjonalny wizerunek:

Twój biznes zyskuje na prestiżu dzięki profesjonalnemu adresowi w Warszawie. To idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą podkreślić swoją wiarygodność.

  • Obsługa administracyjna:

Nasz wykwalifikowany personel zajmuje się obsługą administracyjną, co oznacza, że Twoje potrzeby zostaną zawsze odpowiednio zaspokojone.

  • Elastyczność:

Nasza usługa Wirtualnego Adresu daje Ci możliwość skorzystania z biur i sali konferencyjnych w Warszawie, co pozwala Ci pracować z profesjonalnej przestrzeni.

  • Rejestracja Spółki:

Nasz Wirtualny Adres jest idealny do rejestracji spółki, pozwalając Ci prowadzić swoją działalność bez konieczności wynajmowania fizycznego biura.

  • Odbieranie poczty przychodzącej:

Nasza usługa Wirtualnego Adresu może objąć także odbieranie poczty przychodzącej, dzięki czemu możesz skoncentrować się na prowadzeniu swojego biznesu, a my zadbamy o Twoją korespondencję.

Dzięki naszemu Wirtualnemu Adresowi, Twoja firma zyskuje na renomie, elastyczności i wygodzie. Skoncentruj się na rozwoju swojego biznesu, a resztą zajmiemy się my.

Skontaktuj się z nami już teraz, aby dowiedzieć się więcej o naszej usłudze Wirtualnego Adresu w Warszawie, Ursynów – Strefa Biura.

Zapewnij swojej firmie

prestiżowy adres.

Twoja firma nie musi mieścić się w Twoim domu – wybierz nasze wirtualne biuro i zarejestruj swoją firmę w naszej lokalizacji.

Wirtualne biuro to usługa polegająca na: udostępnieniu adresu korespondencyjnego lub/i służącego do celów rejestracji Twojej firmy.

To bardzo wygodne rozwiązanie. Twoja poczta odbierana jest przez naszą recepcję – koniec z nieodebraną korespondencją i długimi kolejkami na poczcie. Wirtualny adres w Strefie Biura w Warszawie to idealny sposób na podniesienie atrakcyjności Twojej firmy. Na bieżąco będziemy Cię informować drogą mailową o nowych przesyłkach. Ponadto, dla Twojej wygody, zlecimy wysyłkę korespondencji na wskazane przez Ciebie miejsce lub wyślemy scany online.

Udostępnimy wirtualny adres do celów korespondencyjnych

Jako odpowiedzialni za odbiór Twojej poczty będziemy na bieżąco informować Cię drogą mailową o nowych przesyłkach.
Ponadto, dla Twojej wygody, zlecimy wysyłkę korespondencji na wskazane przez Ciebie miejsce.

USŁUGAPAKIET WIRTUALNA SKRZYNKAPAKIET WIRTUALNY ADRESPAKIET WIRTUALNY ADRES +
Adres dla celów rejestracji firmy
Adres korespondencyjny
Odbiór korespondencji przychodzącej w tym osobisty
Każdorazowe powiadomienie o nadejściu korespondencji (mail)
Odsyłka pocztowa korespondencji na wskazany adres✔ (raz w miesiącu)✔ (raz w miesiącu)✔ (dwa razy w miesiącu)
Wysyłka zleconej korespondencji
Otwieranie i skanowanie nadesłanej korespondencji
Zniżka na wynajem sal spotkań10%15%20%
Miesięczny abonament (cena netto)49 zł100 zł150 zł
*istnieje możliwość wysyłania korespondencji na wskazany adres częściej, koszt usługi to 5 zł plus opłata pocztowa

Najczęstsze pytania

Założenie wirtualnego biura z wirtualnym adresem korespondencyjnym jest proste. Wszystkim zajmiemy się my, po wcześniejszym wybraniu przez klienta właściwego pakietu dla jego potrzeb. Wirtualne biuro „uruchamiamy” po podpisaniu umowy, a także po wcześniejszym przekazaniu nam niezbędnych danych. Każda firma zainteresowana wirtualnym adresem, czy to działalność freelancera, czy też spółka przygotowująca się w ten sposób na późniejsze otworzenie siedziby w innym mieście, liczyć może na nasze pełne wsparcie. Krok po kroku przeprowadzamy przez proces rejestrowania działalności pod wirtualnym adresem.

Wirtualne biuro po uruchomieniu należy opłacać w ramach miesięcznego abonamentu. Zarządzane jest ono przez oddelegowanego przez nas specjalistę-opiekuna, który zapewni dostępne w danym pakiecie usługi. Nie tylko jest to możliwość korzystania z adresu dla celów rejestracji firmy, ale także może on być adresem korespondencyjnym. Ponadto wirtualne biuro zapewnia odsyłkę listów, przekazywanie ich skanów czy nawet powiadamianie o nadejściu wiadomości do firmy, również drogą elektroniczną. Tym samym wirtualne biuro działa podobnie jak sekretariat każdej działalności „stacjonarnej”. 

Korespondencja naszego klienta odbierana jest przez naszą recepcję. Dzięki usłudze wirtualnego biura zyskać można zatem nie tylko adres korespondencyjny, ale opiekę nad przychodzącymi listami np. z urzędów. Nie trzeba przy tym obawiać się o poufność danych czy bezpieczeństwo korespondencji. Czuwa nad tym nasz zaufany, wykwalifikowany specjalista. Klient prócz komfortu prowadzenia działalności może zyskać każdorazowe powiadomienie o nadejściu korespondencji, odsyłkę pocztowej korespondencji na wskazany adres, a nawet wysyłkę zleconej korespondencji. Ponadto w ramach wirtualnego biura można zyskać usługę otwierania i skanowania nadesłanej korespondencji (opcja dostępna w naszych pakietach: PAKIET WIRTUALNY ADRES i PAKIET WIRTUALNY ADRES +). 

Wysyłka fizyczna odebranej korespondencji klienta odbywa się zwykle raz lub dwa razy w miesiącu, w zależności od rodzaju wybranego pakietu. Oczywiście staramy się być elastyczni i bardzo ważne listy przekazujemy niezwłocznie po ich wpłynięciu do naszej recepcji. Istnieje zatem możliwość częstszego wysyłania korespondencji na wskazany przez klienta adres – orientacyjny koszt takiej usługi wynosi 5 zł plus opłata pocztowa dla każdej dodatkowo przesyłanej przesyłki. Jeśli chodzi zaś o skany listów wpływających do wirtualnego biura, wykonujemy je na bieżąco, a więc w większości przypadków od razu po odebraniu poczty!